Termenul de livrare al produselor prin curierat rapid, în mod normal se încadrează între 3 zile și 2 săptămâni, din momentul înregistrării comenzii pe siteul www.koreanskin.ro. De cele mai multe ori curierul va livra comenzile în 2-3 zile lucrătoare de la expedierea acestora. Vânzătorul se angajează să trimită numărul de urmărire (dacă există) pentru fiecare comandă expediată prin curierat rapid, în email-ul de confirmare a expedierii.
Din diverse motive este posibil ca livrările efectuate de transportator să nu fie făcute în maxim 2-3 zile lucrătoare (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), iar in aceste situații vă rugăm să cereți detalii despre coletul dumneavoastră în scris sau telefonic, firmei de curierat, folosind numărul de urmărire AWB regăsit în mail-ul primit de la noi, iar în cazul în care nu sunteți mulțumiți de serviciile de transport furnizate de firma de curierat vă rugăm să ne anunțați de situația creată pentru a remedia problema.
Vânzătorul nu este responsabil pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze coletele în termen de 2-3 zile (exemplu de alte situații: erori de sistem ale transportatorilor, volum mare pe ruta respectivă, etc). Vânzătorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor. Vânzătorul nu acordă compensații pentru coletele livrate cu întârziere din motive care nu țin de competența vânzătorului. Clientul își poate exercita dreptul de retragere și poate refuza orice colet livrat cu întârziere.
Ne dorim ca tu să folosești produsele cosmetice care ți se potrivesc perfect, asa că am făcut procesul de retur foarte ușor pentru tine. Poți returna produsele cumpărate în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea coletului. Banii iți vor fi rambursați în cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului. Se acceptă returul produselor nedesfăcute, cu ambalajul original, sigilat. Nu se vor accepta pentru returnare produsele care prezintă semne de uzură sau consum, modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau șocuri. Dacă returul produselor este acceptat, vom rambursa contravaloarea acestora.
Cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
Dreptul Clientului de a anula un Contract se aplica numai produselor care sunt returnate in aceeaşi stare in care au fost primite. Nu se va efectua nicio rambursare daca produsul a fost folosit dupa desigilare, daca nu este in aceeasi conditie in care a fost livrat sau daca este deteriorat. Prin deschiderea ambalajelor individuale in care au fost livrate produsele comandate inseamna ca produsele au fost desigilate, ca sunt cele comandate si corespund cerinţelor dvs, aceste produse nemaiputand fi returnate catre Korean Skin si nemaiputand face obiectul dreptului de retragere de catre Client.